خودكشي دخترايراني

تبلیغات

خودكشي دخترايراني

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا؛ یک راننده تاکسی در جزیره تسمانیای استرالیا در یک روز کاری معمولی به دنبال مسافر می گشت تا اینکه دو زن جوانی را یافت که به تازگی از جشن دوست خود برگشته بودند . در میان راه حادثه ای در این تاکسی اتفاق افتاد که هرگز به ذهن آن دو دختر جوان خطور نمی کرد.

در میان راه ناگهان "روح یک گرگ در جسم راننده حلول می کند" و راننده شروع به گاز گرفتن خود می نماید در حالی که دو دختر مسافر صدای دندان قروچه او را می شنوند. سپس صدای زوزه این گرگ نما به گوش این دو دختر می رسد.

راننده تاکسی که تاکنون گاهی ویژگیهای گرگ و گاهی انسان را به خود می گرفت، تپانچه ای را به سمت دو دختر جوان نشانه می رود، اما پس از لحظاتی سر خود را هدف قرار می دهد.

راننده تاکسی به رغم اصابت گلوله هنوز زنده است و از بیرون خودرو شروع به تهدید و ترساندن دو دختر جوان می کند.

وی پس از این کاملا ویژگی های یک گرگ به خود گرفته و این دو دختر را کاملا وحشت زده کرده پس از لحظاتی کلاه و ماسک خود را بر می دارد و خطاب به دو دختر جوان که به شدت ترسیده بودند می گوید، شما به همراه ما در بخشی از یک برنامه دوربین مخفی هستید.

جام حوادث

 

 

 

 

: در شهر سیواس ترکیه یک دختر ۱۴ ساله پس از اینکه مادرش به او اجازه نداد با دوستانش بیرون برود، در دستشویی خانه خود را حلق آویز کرد. 

" الیف گولمز " دختر ۱۴ ساله پس از اینکه مادرش او را از بیرون رفتن با دوستانش منع کرد ، شب هنگام در دستشویی خانه خود را حلق آویز کرد.

مادر این دختر پس از گذشت مدت ها از حضور او در دستشویی وقتی وارد دستشویی می شود دختر خود را حلق آویز شده می بیند.

پس از تماس با نیروهای امداد پیکر نیمه جان این دختر به بیمارستان منتقل می شود اما پزشکان قادر به احیای او نمی شوند و او جان می سپارد.

به گزارش عصر ایران،پلیس اعلام کرده که تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کرده است.

 

 

محل تبلیغات شما آموزش آرایشگری
شاهین نجفی باز هم به مقدسات توهین کرد تصاویر: زاینده رود پس از زنده شدن مجدد قیمت دلار چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۲ قیمت سکه و طلا چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۲ قیمت خودرو چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۲ تیتر روزنامه های ورزشی چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۲ آگهی استخدام چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۲ فال روز ۲۵ اردیبهشت ۹۲ جدیدترین وضعیت بازار خودرو / ۲۴ اردیبهشت ۹۲ زیباترین خواننده جهان (+عکس)
عضویت در گروه اینترنتی زیرمیزی- دریافت مطالب داغ

http://up.zirmizi.com/images/qnzj5ab2m8xjhwyh17p6.gif 

عضويت در برترين گروه خنده و شادى در اينترنت

گروه زیرمیــزی راه اندازى شد

ارسال مطالبی که در سایت نمی توان درج کرد

با برترين مطالب هر شب در ايميل شمــا

با جوايـــــز ارزنده / كليک كن تا ديــــر نشده

http://up.zirmizi.com/images/wdizz8x9cew8gehz5tsa.gif 

کــــارواش خـانگی همه کاره – محبوب ترین عطـــر برای روز پدر
کارواش خانگی همه کاره
http://up.zirmizi.com/images/sajeew52e1ud7ea1ppi4.jpg 
کارواش همه کاره خانگی وسیله ای با کارایی فوق العاده کارواش همه کاره خانگی گزینه ای بسیار مناسب برای شماست کارواش همه کاره خانگی محصولی جدید و بی نظیر برای شستشوی ماشینتان شستن اتومبیل،حیاط ، پنجره ها و تمیز کردن فیلتر استخرها
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
» قیمت: 34,300 تومان
http://up.zirmizi.com/images/1nwmoophgqsl24kvr5s5.png 

http://up.zirmizi.com/images/dbraez4wdndbpx42zul.png

محبوب ترین عطر برای روز پدر ( molena)

http://up.zirmizi.com/images/pggmj5d66qd596w912h3.jpg

 

ادکلن مردانه molena مولنا

پر فروش ترین ادکلن سال در فرانسه

رایحه ای فوق العاده جذاب و تک


پیشنهادی برای آقایان شیک پوش و خوش سلیقه

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید!

محبوب ترین عطر کشور فرانسه در روز پدر

 

قیمت : 18,200 تومان

توضیحات بیشتر ...

http://up.zirmizi.com/images/5j4rotdj4d8y993nr9ub.jpg 


خودکشی دختر ۱۷ ساله در دستشویی مدرسه + عکس

1,846 بازدید

خودکشی خودکشی دختر 17 ساله در دستشویی مدرسه + عکس

 

خودکشی دختر ۱۷ ساله در دستشویی مدرسه + عکس …

 

دانش آموز الجزایری به دلیل اخراج از کلاس درس در دستشویی یکی از مدارس استان”میله” واقع در ۳۵۰ کیلومتری شرق پایتخت دست به خودکشی زد.

به نقل از تکناز ،روزنامه های الجزایری دراین باره گزارش دادند که دانش آموز دبیرستانی به نام”ش. سفیان” روز گذشته در بیمارستان” ابن پادیس” استان قسطنطنیه پس از شش روز بستری در اثر خودسوزی جان خود را از دست داد.

این دانش آموز ۱۷ ساله، بلافاصله پس از آنکه معلمش وی را به دلیل نیاوردن جزوه درسی از کلاس اخراج کرده بود، به دستشویی رفت و در آنجا خود را آتش زد.
این روزنامه در ادامه گزارش داد که مدرسه ای که وی در آن تحصیل می کرد” متقن عبد الحفیظ عاتی” نام داشت که جزء مدارس منطقه “وادی العثمانیه” استان “میله ” محسوب می شود.

 

 

 

حوالی ساعت ۱۵ روز یکشنبه دختر نوجوانی در خیابان حافظ اقدام به خودکشی کرد. در این حادثه دختر نوجوان حدودا ۱۷ ساله با روپوش مدرسه خودش را از پل عابر پیاده نرسیده به پل حافظ (خیابان فیروزگر) به خیابان انداخت.
به گزارش افکارنیوز، «فرهاد» یکی از شاهدان عینی ماجرا به خبرنگار پارسینه گفت:«من دیدم که این دختر از نرده‌های پل خودش را آویزان کرده. ابتدا تصور کردم چیزی مثل شال یا لباسش از پل آویزان شده و می‌خواهد آن را بردارد؛ اما لحظاتی بعد او خودش را از نرده‌های پل آویزان کرد، چیزی حدود ۱۰ ثانیه با دست هایش از پل آویزان بود و قبل از آنکه ما بتوانیم کاری بکنیم، خودش را پرت کرد.»


                      
                                عابران دور دختر حادثه‌دیده تجمع کرده‌اند

بر اساس مشاهدات این دختر ظاهرا آسیب جدی ندیده بود و تنها بهت‌زده به جمعیت زیادی که دورش جمع شده بودند نگاه می‌کرد.

بر اساس این گزارش در این حادثه هم تجمع مردم و ماشین‌ها برای تماشای حادثه،ترافیک سنگینی ایجاد کرد و مانع از امدادرسانی به موقع شد و اورژانس با تاخیر به محل اعزام شد.

«حامد» یکی از کسبه محل که برای نخستین‌بار به اورژانس تلفن کرده بود، گفت:«آمبولانس تقریبا ۲۰ دقیقه بعد به محل رسید و چند دقیقه‌ای هم در ترافیک خیابان معطل ماند. من از راننده آمبولانس پرسیدم چرا دیر آمده و او گفت نشانی درستی به آنها نداده‌اند و آنها ابتدا به خیابان آبان در همین محدوده رفته‌اند.»

با انتقال مصدوم توسط اورژانس،خیابان خلوت و ترافیک عادی شد.
کد مطلب: 216132

 

 




مطالب مرتبط
.